Niinpä niin...Tänään se sitten tuli taas uusi totuus.Näitä tuntuu putkahtavan nykyään kun sieniä sateella."Tämä on minun talo ja minä päätän mitä täällä tapahtuu"

Lause tuli kun ihmettelin että huomiset isovanhemmat ovatkin tulossa saunomaan eikä vain kylään.Eihän minulle sitä tarvitse ilmoittaa kun en kerran tätä omistakkaan.Minä päätän mitä täällä tapahtuu.Hienoa! En tiennytkään :)

Mikähän mahtaa olla minun rooli tässä talossa.Sivustaseuraajako? Avovaimo? Lasten äiti vai ehkäpä vaan kotiapulainen ilman palkkaa? Olenko vihdoinkin noussut suosta taistelemaan oikeuksieni ja lasteni puolesta?

Meillä on nykyään miehen kanssa monesta asiasta erinlainen näkökanta.Suurin riidanaihe on hänen poikansa, joka siis asuu täällä.Helpotuksekseni hän muutti Toukokuun alusta äitinsä luo asumaan.(Asuu nyt 200 metrin päässä)Kaikki onkin sujunut hyvin viimeiset 2 kuukautta.Nyt riitaa ja kitkaa aiheuttaa se kun hän haluaisi takaisin ja minä en tietenkään halua sitä tänne.Mieluiten ei enää ikinä.Miksikö?

Täällä on mennyt hyvin.ERITTÄIN HYVIN!!! Lapset ja kissa ovat rauhoittuneet ja päivärytmi saatu luotua uudelleen.Kaikki sujuu nyt minun mielestä jouhevasti ja hyvin.Minulla on enemmän aikaa itselleni ja omille rästitöille.Mies vaan ei ole tyytyväinen.Miksi? Se pitänee selvittää mikä on pohjimmainen syy olla tyytymätön ja miksi typerät lauseet loukkaamaan minua.Pahinta oli se kun tokaisi exän kanssa olleen helpompaa kun minun kanssa.

Mieheni ei näytä tajuavan että en halua sen poikaa sotkemaan hyvää oloa ja päivärauhaa.Että en halua poikaa yhteisille retkille mukaan.Että haluan olla mahdollisimman vähän tekemisissä sen narsistin kanssa.Lapset ovat levottomia kun se käy täällä.Tyttö näkee painajaisia yöllä ja meno on muutenkin rauhatonta.Kaikki kun pyörii sen ympärillä ja sen pitää olla se huomion keskipiste.

Suurin syy koko välien tulehtumiseen on se kun se luulee tietävänsä miten asioiden kuuluu olla (sillai kun ne olivat kun exä oli vielä yhdessä) ja mies vielä tukee olemalla hiljaa eikä korjaa väärää ymmärrystä ettei vaan pahoita poikansa mieltä.Minulle tulee olo etten tunne koko miestä.Mitä mieltä hän oikeasti on?Onko hiljaa myös toisinpäin ettei minulle tule paha mieli? Mihin tämmöinen voi oikeasti johtaa?